VIZUÁLNÍ IDENTITA - Sushi na Kari

Sushi na Kari je restaurace s japonskou a indickou kuchyní, která čeká na svůj zrod

Cílem bylo vymyslet vizuální identitu restaurace – název firmy, logo, aplikace a webovou stránku (homepage), komunikaci.

Tato případová studie ukazuje zpracování brandu v mém podání. Pro restauraci jsem vymyslela název Sushi na kari, jedná se o kombinaci dvou specifických kuchyní, které miluji a představa takové restaurace mi přišla výzvou. Vymyslela jsem příběh restaurace, motto kuchařu a jejich vizi.

Pro restauraci jsem navrhla specifické logo, které spoje typografii a doslovné ztvárnění sushi na kari – barvy odrážejí realitu, jedná se tedy o lososovou a kari koření, doplňkovou barvou je světle a tmavě modrá.

Vytvořila jsem také aplikace loga – vizitky, trička, hrníčky a další. Na závěr jsem navrhla homepage webové stránky, která vyjadřuje misi restaurace a určitou nadsázku a hravost šéfkuchařů.

JSEM TU PRO VÁS

Zaujala tě má práce a chtěl bys se mnou spolupracovat? Budu se těšit.

CHCI SPOLUPRACOVAT