BRANDING - Vizuální identita

Sportovní akademie s velkými ambicemi

Vindi Academy je sportovní akademie zaměřená na rozvoj dětí a mládeže od 5 do 15let. Její slogan je „Troufni si být šampión!“ a snaží se držet heslem „Deset let spolupráce, která má smysl“. Vindi Academy má velké ambice a chce vychovávat šampióny ve sportu i v životě.

Cílem bylo navrhnout celkovou vizuální identitu, logo, tiskoviny – vizitky, polep auta, potisk triček a mnohem víc. Vše je definované v logomanuálu/brandbooku, který obsahuje různé elementy, kterámi bude akademie komunikovat – přes tiskoviny po web.

Význam loga

V logu se objevují 3 elementy a za každým z nich se skrývá část vaší vize.
Prvním prvkem je akademická čepice – představuje akademii, vzdělání (nejvyšší jaké můžete mít ve sportu a životě)
Zaťatá ruka představuje odhodlání být šampionem a také velkou radost z úspěchu. Budování dalších generací.
(Záměrně jsem nevyužila celou postavu šampiona či dítěte, jelikož bychom byli moc konkrétní. My chceme, aby se v logu mohlo vidět jak 5 leté dítě tak teenager a navíc bude logo do budoucna stále využitelné, pokud byste se třeba rozšířila Vindi academy o další odvětví)
Dalším prvkem je kruh, který znázorňuje rodinu a přátelství, být součástí party a akademie, kde lidi drží spolu.
Tvary:
Zaoblené tvary vzbuzují pocit vlídnosti, pokory a otevřenosti.
Zvolená typografie se hodí k zaobleným tvarům. Celkově zaoblené tvary působí na člověka přívětivěji, což chceme i právě kvůli rodičům.
 
Barvy:
Modrá barva je barva diplomacie a kompromisu. Navazuji na myšlenku, že chcete děti naučit i jak správně sportovat a uvažovat nad sportem a svými životními cíly, jak to dělat správně, netlačit na pilu a spíše udělat kompromis než si zničit zdraví a dosahovat cílu za každou cenu.
Oranžová barva značí, že bychom na cestě stát se šampionem měli být také plní radosti a síly, neboť cesta je cíl.
Podobné vysvětlení, které bývá i delší, ode zákazník může očekávat každý zákazník.
S vysvětlením významu loga zasílám i tzv. mockupy neboli aplikace, které zákazníkovi představí, jak jejich firemní identita bude fungovat na různých materiálech. Většinou se jedná o vizitky, polep auta, trička, ale může se jedna i o specifičtější aplikace, na kterých se můžeme domluvit.
Jak se se mnou spolupracuje?

„Marii jsem nechala volnou ruku a s výsledkem jsem nadmíru spokojená. Dotazník před spoluprací byl skvěle propracovaný a díky tomu grafička vycítila přesně, co logo firmy potřebuje. Vyplnit dotazník a jen počkat na výsledek. Což bylo skvělé. Konečný výsledek tedy vystihuje přesně, co jsem chtěla. Hravost ale zároveň profesionalitu pro všechny věkové kategorie. Rozhodně tedy doporučuji využití služeb a těším se na další spolupráci.“

— Mgr. Markéta Kosová, zakladetelka a jednatelka Vindi Academy

JSEM TU PRO VÁS

Zaujala tě má práce a chtěl bys se mnou spolupracovat? Budu se těšit.

Chci spolupracovat